Suchy szampon? Tańsza alternatywa!

Kto nie lubi suchych szamponów ze względu na cenę put your hands up in the air. Ja też ale znalazłam tani sposób na nie mycie włosów codziennie. Jak to na studenta przystało trzeba oszczędzać.

Jeśli macie w rodzinie małe dzieci (ale tak w bardzo bliskiej rodzinie, tak że macie dostęp do ich kosmetyków) to polecam podebranie im PUDRU DLA NIEMOWLĄT ! Tak!! Puder dla niemowląt. Jego skład to głównie talk, czyli tak samo jak w suchych szamponach więc spokojnie można go używać w tym samym celu. Ja kupiłam swój za bodajże nie całe 5 zł (bo nie mam małych ziomeczków co to bym mogła im podebrać trochę pudru) więc jak już wspomniałam jest to tańsza alternatywa dla suchego szamponu. 


Jak stosować? 
Tak samo jak suchy szampon tylko nie psikać sprayem na lewo i prawo, a sypać. Dzielić włosy na pasma jak przy farbowaniu i sypać niewielki ilości. NIEWIELKIE. Nie że sypać, aż będą białe włosy, bo to nie o to chodzi. jak już nasypiemy to albo palcami tak wiecie... rozgarnąć? albo rozczesać aż nie będzie widać. 
Włosy mogą przybrać chłodniejszy odcień po zastosowaniu pudru jak źle go rozczeszemy ale to spokojnie. To nadaje fajnego wyglądu. Ktoś pomyśli że pofarbowaliście właśnie włosy o chłodniejszy ton a to tylko niemowlęcy puder... 
Spłukuje się jak normalny suchy szampon. Przy użyciu płynnego szamponu także wszystko jest jak najbardziej w porządku.


Minę miałam taka samą jak dziecko na etykiecie kiedy dowiedziałam się, że jest tańszy odpowiednik suchego szamponu. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przyjaciel Rumianek

Dwa cuda na trądzik